torsdag 17 november 2016

Varför gör jag så?

Imorgon ska jag träffa en journalist från Året Runt. 
De vill skriva om min cancerresa som de läst om på nsk.se
Och jag som avskyr att sitta och prata om mig själv på det viset. Dessutom vill jag gärna lägga hela detta året bakom mig. 
Och då ställer jag upp på detta! 
Mitt krav för att göra det är de skriver om Cancerfonden och att pengar behövs till forskningen och att vi ställer upp på olika studier när vi kan. 
Hoppas Cancerfonden tycker att jag gör ett bra jobb för älskar jobbet....det gör jag inte. Inte att vara i centrum på sådant vis åtminstone. 
Mannen och jag tog en dag för oss själva. Drog ner på Österlen och vandrade längs havet med busen Bosse. Andades in frisk luft och längtade till sommaren. En lunch på Skillinge hamnkrog och lite shopping på Buhres fisk hanns också med. 
Skönt med en paus från vardagen ibland! 

Inga kommentarer: