tisdag 28 januari 2014

Ilandsproblem = bikiniinköp

Tänk, idag har också varit en bra dag. Har kunnat gå en hel del idag och det vet jag ju att jag mår bra av.
Minuset idag är helt klart min påbörjade jakt på en bikini till min resa.
Tror nämligen att de andra gästerna inte uppskattar en gravt medelålders naken tant i poolen på morgonen.
 Nu har jag inte tänkt tillbringa dagen vid poolen på hotellet inte men mitt morgondopp kan jag nog ta där och då krävs det någon form av bladkläder.
Fy hundan att prova en bikini i ett provrum, det gör jag bara inte....nope!
Så det blir intressant att se hur det hela fortlöper i den där poolen (om bikinin sitter kvar;). Det blir inte som hemma i varje fall där morgondoppet i vår egen pööl är helt utan åskådare.

Här joggade jag tidigt på mornarna på stranden i Barcelona
vilket märks på bristen av solbadare.
Ditt vill jag faktiskt resa igen. 

Inga kommentarer: