fredag 21 mars 2014

Alltmöjligt!

Tänk om vi inte hade telefoner, hur skulle jag då kunna sitta ner med fötterna på skrivborden. Jag hade kanske varit tvungen att jobba då :)
Eller? 
Bilden ljuger faktiskt en hel del, för det första står jag upp och jobbar för det mesta och för det andra är det sällan så lugnt på jobbet. Just här har jag just pratat med en LSS-handläggare. Det är samtal som kan ta ett tag och då kan det ju vara skönt med en mer avslappnad stil.
Skön ska skönt ha ;)
Idag är det fredag och helgen står för dörren. I like! 
Ska väl inte göra något revolutionerande i helgen. Men jag ska cykla till far och fixa kokt torsk med senapssås som vi ska festa på. Köpte hans favoritvin till honom, tyvärr inte mitt men det får ju gå. Foot of Africa tror jag det hette, ett vitt torrt vin. 
Men han gillar det och det är ju det viktigaste. 
Kanske kommer minsta dottern med måg att vara i det Åbarpska palatset med en god dessert när vi kommer hem. Och då vill jag minsann ha ett gott glas rött :))))

1 kommentar:

Guldkryckan sa...

Aldrig fel att sitta bekvämt, dessutom är fötterna i högt läge bra för hjärnan, det är dessutom ett glas rött också ;)

Trevlig helg på dig.