söndag 2 mars 2014

Grått, grått, grått

Jomenvisst, dét blev ett par skor till mig. Även en tröja på rea följde med oss hem, först reapris sen 75% på det vilket blev 27kr. Lunchen blev, som vanligt, sushi för mig och indiskt för mannen. Det är det bästa med restaurangtorget på Väla, man kan välja från flera restauranger.
På Ikea blev det stoldynor, svarta tabletter och två grå badrumsmattor. Sen till systemet där vi köpte två flaskor rött och sen vidare in på Coop för lite tapas. 
Idag ska vi fixa med hästarna och stängslet. Tänkte även börja jogga igen men i natt har jag haft halsont och en irriterande hosta så jag väntar nog lite till innan jag sätter igång. 
Vi fick ett ryck och bokade hotell nere i Burg auf Fehrman första helgen i april. Ska vara där fredag- och lördagnatt, troligtvis hyra cyklar på lördagen om vädret är någorlunda och ta en runda. Kanske till Altes Zollhaus Restaurant i Westermarkelsdorf. Där har jag ätit den absolut bästa fisktallrik ever. Perfekt tillagas fisk, blank och fin inuti. 

Jaja, det dröjer några veckor tills dess. Flera arbetsveckor. Men det är roligt att se framemot lite äventyr. Nu har vi två resor att längta till, Burg i april och Paris i maj :)))

Gammal bild men lika grått idag. 

Inga kommentarer: