lördag 15 mars 2014

Lördag bästedag!

Helg!
Bara älskar det! 
Har varit lite dålig på att blogga ett par dagar, mest för att det känts som att jag inget har att säga. 
Men livet har rullat på. Jag har äntligen börjat träna lite smått. Katten så tungt, det känns som om all kondis flugit bort och ersatts av tung andning på crosstrainern och minskad vikt på styrkemaskinerna. 
Men men, jag är på gång igen. Kanske kanske kanske håller det ett tag nu och gör att all virus och annat mög håller sig borta. 
Idag står städning, långpromenad och hemgjorda minipizzor på programmet. En skön lördag med andra ord (troligtvis ett par glas rött också)
Nedan en bild från en av mina praktikplatsbesök, Barsebäckshamn, där jag var i torsdags. Mina turer runt om i Skåne är nog det absolut bästa med mitt jobb :)

1 kommentar:

Guldkryckan sa...

De hade ju Gymnastik i fredags på jobbet alla ungarna, det fick vara ute och skulle då springa "stora varvet"...detta utfördes tillsammans med deras gymnastiklärare, själv tog jag "rast" och gick långsamt upp mot slutmålet för ungarnas "runda", jösses va andfådd jag var när jag kom upp de 150 metrarna till slutmålet ;)

Antar att jag fick rast för att inte vara en dålig förebild för ungarna, ser ju illa ut när en "vuxen" på skolan får åka ambulans efter 300 meter ;)

Ha så gott och lycka till med allt :)