torsdag 27 mars 2014

Konferens

Ja, då är dag ett gjord på konferensen här på Scandic Crown i Göteborg. 
Tyvärr hinner jag inte alls med att gå på stan och insupa atmosfären. Känner ju inte Göteborg så väl och det fattas mig lite. 
Eller ja, Liseberg och kanalturen har jag gjort, men det jag inte gjort är en rejäl pub- eller klubbrunda. Men det får bli nästa gång.
Innan jag gick upp på mitt rum hade föreningen fixat en riktigt hyfsad trubadur, en kvinna på 40-50 ungefär med en massa humor och glimt. Men då hade många konferensdeltagare lite för mycket under västen så hyfs och uppfostran var borta och skrål och skrän kommit istället. 
Då liksom skäms jag, vilket gjorde att jag pös upp på rummet så fort det gick. 
Jaja, inte kan jag bestämma hur andra ska vara. Bäst då att dra iväg. 
Nu hoppas jag att jag vaknar i tid för att hinna med gymmet :)
(Jösses så präktig jag är.....kom igen och parta lite nu bruden;)

3 kommentarer:

Elisabet. sa...

Det låter ungefär som om vissa åker på skolresa i högstadiet ,-)

(Ja, inte ditt beteende).

Elisabet. sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
christel sa...

Ja, det blir lite jobbigt tycker jag. Men så är jag nog lite väl präktig.