söndag 22 maj 2016

Isch.....och usch!

Kroppen är tung och känns gammal.
Det märks att cytostatikan sakta och mycket säkert bryter ner allt, även det som är bra.

Hur mår jag då? 
Jo, metallsmak i munnen och en kall känsla ner i matstrupen, troligen svamp både i munnen och strupen. Huvudvärk och en kollusion trötthet, är liksom helt slut och även sömnig men kan inte sova. Lätt illamående i princip hela tiden om jag inte ständigt stoppar i mig mat och det gör jag ju....vikten får jag tänka på sen. Tinnitus som hela tiden skräller i huvudet och hjärtklappning som faktiskt ibland blir riktigt obehaglig. 

Men annars är det bra ;)

Längtar till att det är över nu. Ikväll ska jag börja med injektionerna igen och det ser jag definitivt inte framemot. Men det måste till. 

1 kommentar:

FixarFarsan sa...

Hej, vet du om du fick hjärtklappning av sprutorna eller själva cellgifterna?