söndag 20 juli 2008

Väderproblem

.

Alltså ute..inte inre väderproblem *ler*.

Ska ju ut med stavarna men var gång vi lämnar huset står det som spö i backen. Kanske borde vi försöka med vattenskidor..hmmm, dålig vits.. jag vet.

Men faktum är att jag klagar inte på regnet för vi behöver verkligen det. Flyttade på rabarberna häromdan och två centimeter ner var det snustorrt. Så nu har vi börjat vattna alla växter vi har.

Imorgon börjar allvaret, ivarjefall lite. Makens semester är slut och troligtvis kommer även jag att gå in ett par dagar på jobb. Hann inte med allt innan semestern och för att det inte ska bli totalkörigt är det all idé att sätta lite fart nu.
Någon som längtar efter en praktikant? Jag har ca 40 stycken som ska ut.

Men det ordnar sig säkert. Innan det ska jag iväg och lyssna på JJ-Band. Ett otroligt bra coverband. Har tjoat och dansat till dom ett flertal gånger. Framförallt på Fyllebom (läs Killebom, en årlig fest i Sölvesborg).


Här, ett foto från deras hemsida.

Nåväl, det blir nog bra det här.....

Inga kommentarer: