fredag 19 februari 2016

En gång kvar...

....med träning nere på Friskis&Svettis. Sen får jag inte vara med längre utan då får jag ta tag i träningen själv. Det bästa med att ha varit med på FysCan är att jag kommit igång bra med träningen men mest att jag träffat så härliga kvinnor och en man på gymmet. Människor som är i samma sits som en själv blir oerhört viktiga när man har cancer. Säkert när man har andra sjukdomar också. Önskar att jag kunde vara kvar men det är bara en viss tid man kan vara med.
Idag har jag joggat ute, åtta intervaller a' två minuter var. Då har jag på mig pulsmätare som sjukgymnasterna använder och kan se på en dator hur bra eller dåligt det gått att jogga. Liiite synd att vi inte får behålla pulsmätarna. Som en liten betalning för att vi ställer upp på forskningen ;)
Helgen hoppas jag bjuder på positiv energi och härliga skratt. 


Inga kommentarer: