måndag 22 februari 2016

Helgen blev bra.

På lördagen var jag och Bosse och socialtränade uppe i Hässleholm på bl.a. resecentrum mitt bland alla resenärer medan de andra tömde förråd i den sålda lägenheten. Bosse var hur duktig som. Lite rädd blev han när det var för trångt men annars måste jag säga att han var klockren. Skällde bara en gång på annan hund med det var i slutet och då var nog huvudet helt slut på honom. Älskade hund!
Väl hemma tog vi det lugnt ett slag och sen fixade vi till en äkta Åbarpskväll, jag, mannen och äldsta dottern. Yngsta hade annat kul på gång.  Men vi andra grillade entrecote, bakade potatis med kryddsmör och fixade till en god sallad. Jösses flickor så gott det blev :)
Sen blev det mello för hela slanten...om det kan man ju tycka hur mycket som helst så det avstår jag.
Söndagen tillbringades en del på IKEA Älmhult. Planerade äldstas nya lägenhet och köpte lite smått och gott (ojsan 750 pix).
Väl hemma var yngsta kommen hem till oss och vi hade en skön söndag. Tror lite att livet vänt. så fantastiska saker händer just nu som jag inte ska gå ut med mer än säga att gud vad läckert yngsta!!!!
Vecka som kommer borde bli en ganska bra vecka för mig. Nästa vecka är det ju operation men denna ska ju då vara en någerlunda biverkningsfri vecka. Håll tummarna för det.
Ett litet glas rött i onsdags då vi firade att Bosse gjort stooora framsteg på valpkursen. Han är ju bara bäst :)

Inga kommentarer: