torsdag 25 februari 2016

Ingenmansland och bloggtips

Börjar med ett bloggtips. Det är min dotter som klivit ut ur garderoben. Nej, det gäller inte hennes sexuella status utan hennes mycket dolda funktionsnedsättning, eller som jag vill kalla det, funktionsuppsättning. Hon uppdaterar sin blogg varje onsdag och mitt tips till er är att följa hennes resa ut i ljuset. För jag är säker på att någon i er omgivning har samma, liknande eller närbesläktade neurotisk skada. Ni hittar den här http://www.mittlivmedmisofoni.se/
Jag tror att 2016 kommer att bli Kajsas år, året då hon ska göra allt hon inte vågat innan. Följ och kommentera så hon känner uppbackningen!

Annars....just nu känns det som att jag befinner mig någonstans mellan nutid, framtid och dåtid. Det jag kallar för ingenmansland. Väntar på läkarbesök där jag ska få besked på hur mycket av bröstet som ska försvinna. Mår ganska hyfsat och förutom näsblodet så är läget helt ok.
Men Gud så gärna jag vill ha hela processen gjord.

Nedan en lite pillemarisk valp som är dödens less på matte som inte busar med honom hela tiden :)

Inga kommentarer: