tisdag 25 oktober 2016

Sakta men säkert....

....rullar vardagen in i mitt liv. Eller åtminstone är det det jag önskar.
Imorgon börjar jag hos sjukgymnasten och naturligtvis hoppas jag på ett bra program där man kan ana framsteg direkt....eller? Det är kanske inte så det fungerar. Jag har aldrig gått hos en sjukgymnast förr. Men hoppet finns där. 
Dessutom åker jag upp till Stockholm imorgon med en massa infomaterial. Hoppas att jag kan få hjälp mellan tåget och taxin, för någon tunnelbana blir det då inte. Då åker jag väl fel och hamnar med rollups och allt tvärtemot dit jag skulle. Och det blir taxi även mellan hotellet och konferensen för jag vill inte riskera att knät blir värre. (Lite en dåres försvarstal nu ;)
Fortfarande känner jag mig lite bakis från i lördags. Drack inte en massa men en del vin och en xante blev det plus en jättegod tequila sunrise. Det är inte klart än hur mycket pengar som gick in till Cancerfonden men jag hoppas på en riktigt bra siffra. 
Ännu en bild från nsk.se 

4 kommentarer:

Bert Bodin sa...

Oj oj. Häftig fest det där. Nä - jag tror inte du ska ta tunnelbanan än på ett tag. Du känner dig själv.

;-)

Elisabet. sa...

:) Det blir nog bra ska du se!

Elisabet. sa...

Godmorgon Christel! Låg vaken i natt eller nära morgonen - tittade aldrig på klockan - och råkade lyssna till ett program i P1 som heter "Efter cancern". Kanske vill du inte alls lyssna till sånt, men det var rätt intressant ändå.

Anonym sa...

Tack för tipset. Och jo. Det vill jag.