lördag 21 mars 2009

Älskar lördagen

Idag ska jag:
  • verkligen sätta v75:an (makens tur idag, jag nästa lördag)
  • städa av lite här hemma
  • fika ute i solen
  • göra ett försök att borsta talibanen (läs Lukas) och Afro
  • fixa en god fiskgratäng (fri dag idag ju)
  • så lite frö så vi får fina kryddor till sommaren

På tal om sommaren, visst längtar vi otroligt mycket nu. Längtar efter sol och värme, efter kvällsbris på solbränd hy, efter mygg och getingar, efter nybyggd pool och en GT vid poolkanten, efter ett stort gott sommarbete för talibanen och Afro, efter vågbrus inne i Kotten när vi sover vid havet, efter sommarfest i Åbarp där alla ska och vill komma för att fira livet, efter......

Jaja, jag ska sluta

Stranden vid Sandhammaren

4 kommentarer:

Anonym sa...

det tycker jag att du gör rätt i!

Sus sa...

Där skulle jag trivas...Närheten till havet...
Åh....

Anonym sa...

Har du haft sol hos dig......avis.
Ha en bra kväll.

Anonym sa...

Åh, sandhammaren... Det var längesen!
Men vad amal stranden har blivit! Trist... men men, naturen sköter sitt utan attt bry sig om våra önskningar.