lördag 7 mars 2009

Idag ska vi

  • Utöka hästarnas hage
  • Mocka hela hagen (hujedamej)
  • Ta fram gödselbrunnen
  • Bygga upp stenmuren som rasat
  • Fika med mor och far
  • Vinna snuskigt mycket pengar på V75
  • Umgås med hela klanen
  • Grilla karrékotletter och fixa bbq-sås
  • Smaska på Kajsas citronfromage
Visst låter det som en plan?



















Här en bild på gårdagskvällens lchf-fusk. Jag smaskade i mig en äkta 70-talsklassiker, plankstek med oxfile och seranorullar med färsk sparris. Gott va?
Ni som följer bloggen vet ju att lördagen är min fria dag och att jag då faktiskt äter lite kolhydrater. Och som ni vet ingår inte fredagen i detta vilket innebär att jag är en mycket dålig människa :O)))) med många dubbelhakor
Men gott va det! Tur jag mätte midjan på morgonen innan allt frosseri hih

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får dela V75-vinsten med mig ;)