fredag 6 mars 2009

Ok, let's do it

Eftersom både katten och mågen har gett sig på denna så ska det väl vara fan om inte jag gör ett försök. Sen har jag ju ett skitnamn men men men, let's do it.

1. Vad heter du? Christel
2. Ett ord på fyra bokstäver: Cell
3. Flicknamn: Cleo
4. Pojknamn: Cleo
5. Yrke: Cellist
6. Färg: Cendré
7. Klädesplagg: Cape
8. Mat: Currygryta
9. Sak i badrummet: Cider, samt en jacuzzi
10. Plats/stad: Cape Horn
11. En orsak att vara sen: Cykelpunktering
12. Något man skriker: Caramba!
13. Film: Casablanca
14. Något man dricker: Champagne
15. Band: Chicago
16. Djur: Coloragoskalbagge
17. Gatunamn: Calle Flygaresgata
18. Bil: Cadillac
19. Sång: Come om baby light my fire


Skulle någon få inspiration att göra samma så ge mig en blinkare, jag vill gärna läsa

3 kommentarer:

Pälle sa...

Annars har jag celluitkräm i badrummet :S
Och en centrifug...

christel sa...

Vad är det för fel på cider?

Anonym sa...

Då är du välkommen...