söndag 15 mars 2009

Söndagen som gick fel

.
Eller fel och fel...det blev inte som vi tänkte oss iallafall.
För var sjutton blev den utlovade solen av?

Planen var: fika ute med mina "hflc-kakor", fortsatt vårstädning på tomten och i hästhagen, skottkärra sand till hästarna och sitta med trynet mot den gassande solen.
Men det sket sig, dock inte enbart på grund av vädret utan också för att maken är småkrasslig. Så vi sitter inne och kollar hockey (maken alltså) och tar vår fika framför brasan istället.


Men men, hästarna är lika lyckliga antingen det är sol eller ej.

Sen sitter jag ju här och väntar på gratulationerna... typ "grattis på namnsdagen". Tar naturligtvis även emot presenter och telegram ;O)

_______________________________________________
Glömde berätta att jag blivit så jäkla kaxig vad det gäller hästarna att jag ger hippologen order om hur mycket hösilage dom ska ha. Ack ja, född till boss.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tar du med dig ditt smink, så tar jag med mig kameran till Tygegården. Så kan vi nog föreviga även dig på ett snyggt porträtt.

Grattis på namnsdagen!

Sus sa...

GRATTIS!
Alltså jag tänkte preeeciiiiis skriva till dig...

Anna-Cathrina sa...

Grattis till de fina siffrorna efter 7 veckor på LCHF! Roligt att hälsa på i din blogg. :0)

Anonym sa...

Bra, håll koll på mig!

Christel sa...

Grattis på namnsdagen...! /Christel

Anonym sa...

Ja men själv klart får man bossa över sina egna pållar! *ler*